ResearchClass: Edukativne igra za učenje programiranja i računalnog razmišljanja

Naziv: Edukacijske igre za učenje programiranja i računalnog razmišljanja
Predavač: Ivona Franković
Datum održavanja: petak, 23.11.2018. u 10:30 sati, prostorija O-357
 

Sažetak: Edukativne igre su posebno dizajnirane računalne igre kojima je učenje primarni cilj te postaju sve važniji oblik učenja u modernom obrazovanju. Koriste se za učenje činjenica (znanje, prisjećanje, memoriranje), principa (veza između uzoraka i posljedica) te kompleksno rješavanje problema s ciljem povećanja kreativnosti učenika ili za prikaz praktičnih primjera koncepata i pravila koje je teško ilustrirati u realnosti. Glavni cilj igara u nastavi informatike je uvesti učenike u svijet kompleksnih problema, a posebice su važne za razvijanje računalnog razmišljanja (en. Computational thinking, CT) i učenje programiranja. Osim učenja vještina kodiranja, programiranje pomaže u razvoju računalnog razmišljanja koje je široko primjenjivo i korisno u svakodnevnom životu zbog čega je programiranje prepoznato kao ključna vještina te postoji potreba za olakšavanjem učenja koncepata programiranja u osnovnim školama. U nastavi informatike se fokus sve više stavlja na računalno razmišljanje te se istražuju načini njegovog uključivanja u kurikulum.