Mapa Weba

Business Class: Proceduralno modeliranje u Houdiniju

Datum održavanja: 12. svibnja 2025. u 8:30 sati, u učionici S-32, u okviru kolegija 3D računalno modeliranje
Predavač: Goran Paulin, tehnički direktor Kreativnog odjela
Naziv predavanja: Proceduralno modeliranje u Houdiniju

Sažetak predavanja:

Upoznavanje s računalnim 3D modeliranjem obično započinje svladavanjem tehnika direktnog modeliranja. Njihov ključni problem, iako pri prvom susretu djeluju vrlo intuitivno, je što su radno intenzivne: potrebno je uložiti puno truda, vremena i prilagoditi vlastito razmišljanje softveru, da bi se kreiralo ciljani 3D model. Davne 1987. ponuđeno je rješenje ovog problema: proceduralno modeliranje.

Predavanje će odgovoriti na pitanja što je zapravo proceduralno modeliranje, kada i zašto je nastalo, zašto baš Houdini, a ne Blender i, najvažnije - kako odraditi godinu dana posla 3D modeliranja u 3 sata.

Pitanja publike i propitivanje potencijalnih nedostataka proceduralnog modeliranja poželjna su i dobrodošla u svakom trenutku!

Životopis predavača:

Goran Paulin je suosnivač i tehnički direktor riječke multimedijske produkcije, Kreativnog odjela. Od 1989. godine profesionalno se bavi računalnom grafikom, programiranjem i dizajniranjem igara. Posljednjih godina stečeno znanje i iskustvo usmjerava na istraživanje metoda generiranja sintetičkih skupova podataka za nadzirano strojno učenje u domeni računalnog vida.

Podijeli članak